Košík je prázdný / 0 Kč

Pravidla objednávky

Vaše objednávka bude doručena vždy následující den a bude vám doručena osobně na určené místo. V případě kurýra je zboží doručeno na adresu uvedenou v objednávce.

V objednávkovém systému objednáváte vždy na NÁSLEDUJCÍ DEN.

Kdy rozvážíme objednávky

Objednávky rozvážíme úterý až pátek mezi 11 – 13 hodinou.

Kam rozvážíme:

  1. Rozvážíme v oblastech  Šlapanice, Slatina, Modřice, Londýnské náměstí, Vídeňská atd.
  2. Můžete si také přijet pro vaše na předem smluvené místo.
  3. Využíváme služeb firmy Mapakurýr, kterou si objednáváme pro rozvoz jídel do vzdálenějších oblastí.

Platba

Platba je možná pouze v hotovosti na místě.

Cena obalů

Cena všech výrobků je včetně obalů, nic navíc už neúčtujeme!

Oprava objednávky provedené v objednávkovém systému Milano

V případě, že potřebujete do objednávky přiobjednat, tak stačí poslat další objednávku nebo zavolat. V případě změn následující den, doručovací den, tak nám už jen volejte. Během přípravy objednávek již nestíháme vyřizovat e-maily.

Storno objednávky ze strany Milano Brno

Pokud uvedete na objednávce neplatné kontaktní údaje, může být objednávka zrušena.

Alergeny

Alergeny obsažené v jídlech z naší stálé nabídky najdete v detailech u každého jídla.

Milano nemá oddělené pracovní plochy pro zpracování různých druhů potravin obsahujících alergeny, proto se může stopové množství alergenů teoreticky vyskytovat ve všech našich jídlech. Složení produktů se může měnit, proto pokud trpíte alergií, pravidelně kontrolujte tento přehled, nebo nás upozorněte při objednávání.